TERMENI ȘI CONDIȚII

ACCEPTAREA SERVICIILOR ȘI A CONDIȚIILOR

Serviciile oferite de acest site sunt destinate exclusiv persoanelor care sunt de acord cu Termenii și Condițiile expuse în continuare. Ne rezervam dreptul de a face modificări acestor prevederi fără vreo notificare prealabila. Putem, de asemenea, șterge sau adăuga orice informație pe site sau întrerupe orice activitate pe site. Proprietarul magazinului online este FILIP STORE sro, CUI: 08615055, cu sediul social la Klasná 959 / 19A, Ostrava-Hrabová, înscrisă în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Ostrava, Secția C, dosar 39015, Republica Cehă, denumit în continuare “Comerciant”. Denumirea “Cumpărător” desemnează orice persoana fizica sau juridica, care acceptă serviciile oferite de site-ul nostru și este de acord cu prezentele termeni și condiții. Prin “Plasarea Comenzii” cumpărătorul declară în mod expres că a citit, a înțeles și este de acord cu prezentele “Termeni și Condiții”. Termenii și Condițiile astfel acceptate devin prevederi contractuale intre comerciant și cumpărător. Cumpărătorul este de acord că prin efectuarea plații produselor achiziționate în contul comerciantului sau către curier în cazul folosirii plații ramburs, accepta în totalitate și în mod expres prezentele “Termeni și Condiții” care de altfel pot fi puse la dispoziția lui prin e-mail sau fax.

CONDIȚIILE DE CUMPARARE

Pentru a face cumpărături trebuie să adăugați produse în cos, urmând ca pentru a trimite comanda trebuie sa “Plasați Comanda”. În acest moment comanda este trimisă către noi, iar dumneavoastră veți primi o confirmare prin e-mail și veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru a stabilii condițiile și data exactă de livrare. În cazul în care produsele nu sunt pe stoc, vi se va comunica un termen de livrare aferent fiecărui produs. Puteți trimite o comandă simplă prin e-mail la adresa support@fan-store.ro în care să precizați denumirea, mărimea și culoarea produsului/produselor pe care doriți să le achiziționați și un număr de telefon, adresa de mail, etc. Puteți comanda si telefonic sunând la numărul +40 755 375 585. Pentru alte întrebări, eventual sugestii vă rugăm să ne contactați.

PREȚUL ȘI MODALITATILE DE PLATĂ

Prețul produselor este afișat de fiecare dată pe site în dreptul descrierii produselor și sunt prețuri finale cu TVA inclus (19%). La acest preț afișat se adaugă eventualele cheltuieli de expediție/transport. În unele cazuri pot apărea taxe suplimentare, despre care cumpărătorul va fi anunțat în prealabil. Astfel, prețul final, ce trebuie achitat de către cumpărător conține prețul afișat pe site, taxele de transport și eventualele taxe suplimentare în cazuri excepționale. Cumpărătorul are la dispoziție următoarele modalități de plată:

  1. Plata prin transfer bancar, pe baza facturii proforma primite în urma trimiterii comenzii online. Cumpărătorul este rugat sa nu achite nici o comandă până nu va primi FACTURA PROFORMA aferentă.
  2. Plata ramburs, când cumpărătorul achită prețul final în numerar direct curierului la preluarea coletului.
  3. Plata online prin card bancar

TRANSPORTUL SI CHELTUIELILE AFERENTE

Produsele achiziționate vor fi expediate prin curier rapid sau de pot ridica de la un punct de ridicare. Costul transportului nu depinde de numărul coletelor și depinde de modalitatea de plată și de valoarea comenzii, pentru fiecare comandă taxa de livrare este afișată în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii (TVA inclus). În cazul comenzilor în valoare de minim 350 lei, transportul este gratuit. Comerciantul nu își asumă răspunderea pentru acțiunile întreprinse de curier. Durata transportului se încadrează intre 24 si 48 de ore de la ridicarea coletelor până la predarea lor către cumpărător. Depășirea acestor termene de livrare nu cade în vina comerciantului.

CONDIȚIILE ȘI MODALITATILE DE EXERCITARE A DREPTULUI DE RENUNȚARE UNILATERALĂ

Conform Ordonanței de urgenta nr. 34/2014 privind protecția consumatorului, acesta are dreptul să notifice în scris comerciantul ca renunța la cumpărare, fără penalități ți fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. În cazul denunțării unilaterale a contractului în termen de 14 zile, cheltuielile directe de returnare a produselor cad în sarcina cumpărătorului, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua in cel mult 30 de zile de la retur. Rambursarea banilor se va face numai prin transfer bancar într-un cont bancar activ. Prin urmare cumpărătorul este obligat să transmită comerciantului împreuna cu produsul returnat și un număr de cont bancar. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

RECLAMAȚII / SESIZĂRI

Se oferă suport pentru orice situație apărută în colaborarea cu magazinul nostru online. Posibilele situații apărute post-vânzare care vor fi tratate sunt: produse livrate incomplet sau incorect, livrări întârziate, retururi.

Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:


– Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile de pe site, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se înlocuiește cu un produs de o valoare mai mare, se va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțiala până la valoarea produsului înlocuit. Costurile de retur și de transport sunt suportate în acest caz de comerciant.


– Colete ce prezinta deteriorări. În cazul coletelor care prezinta deteriorări vizibile la primirea prin curier, se recomandă refuzarea recepției lor, iar acest fapt se consemnează pe documentul de livrare, motivând refuzul coletelor. În aceste cazuri, prin comun acord între cumpărător și comerciant se va returna valoarea produsului cumpărat, mai puțin costul livrării, sau la cererea cumpărătorului se va livra in cel mai scurt timp același produs.


– Produse ce au fost livrate greșit. Daca s-a livrat cumpărătorului un alt produs decât cel comandat, acesta este rugat să semnaleze cât mai repede posibil acest lucru pentru a returna produsul. Toate costurile de retur și transport ale produsului corect vor fi suportate de comerciant.
Modalitățile prin care cumpărătorul poate sa facă o reclamație sunt următoarele:

 

LEGĂTURI

Acest site poate furniza legături (link-uri) către alte site-uri World Wide Web sau alte resurse. Deoarece comerciantul nu are nici un control asupra acestor site-uri sau resurse, cumpărătorul prin acceptarea acestor Termeni și Condiții ia la cunoștință și este de acord că acest site nu este responsabil de disponibilitatea acestora și pentru niciun conținut, publicitate, produse sau alte materiale disponibile pe aceste site-uri. Mai mult, recunoaște și își exprimă acordul că FILIP STORE s.r.o. nu va fi responsabila sau pasibila de a plăti despăgubiri, direct sau indirect pentru orice pagubă sau pierdere cauzată de folosirea sau încrederea în informațiile furnizate de un asemenea conținut, bunuri sau servicii disponibile pe sau prin intermediul unor astfel de site-uri sau resurse. Comerciantul poate acorda partenerilor o licența limitată, revocabila și ne-exclusivă de a crea un link către pagină principală a site-ului, cu condiția ca acest link să nu conțină o descrie falsă, greșită sau jignitoare.

LIMITĂRI ALE RESP0NSABILITATILOR

Comerciantul nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut vinovat pentru pagubele apărute prin folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui site. Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc. Comerciantul nu garantează că produsele achiziționate vor arata identic cu imaginea de la descrierea de pe site și nu garantează că în specificațiile tehnice ale produsului nu vor apărea modificări față de specificațiile oferite în paginile de prezentare ale respectivului produs. Comerciantul nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor afișate. Din acest motiv își asuma dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă a producătorului. Cumpărătorul va primi înapoi banii încasați de comerciant pentru respectiva comandă în cazul în care plata a fost făcută in avans.

CONFIDENȚIALITATE

FILIP STORE s.r.o. garantează confidențialitatea datelor personale. Datele personale introduse de către cumpărător vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site, acela de comercializare. Comerciantul poate colecta date cu caracter personal prin intermediul site-ului doar cu acordul cumpărătorului și numai dacă le furnizează în mod voluntar. Cumpărătorul este de acord să primească informații prin intermediul adresei de e-mail sau a numărului de telefon despre produsele și ofertele existente pe site. Comerciantul poate colecta și date anonime rezultate în urma navigării cumpărătorului pe site. Aceste date sunt transmise în mod involuntar de cumpărător în urma accesării anumitor pagini.


FILIP STORE s.r.o. nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site.

CONDIȚII LEGALE

Acest site funcționează conform tuturor prevederilor legale ale Statului Român. Dacă una sau mai multe prevederi ale prezentelor termeni și condiții sunt în conflict cu oricare cerință legal aplicabilă, acestea nu vor fi aplicate și pârțile se vor strădui împreună să convină asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor inițiale. Pârțile vor fi considerate contractanți independenți și nici uneia din parți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte. Termenii si Condițiile din acest contract înlocuiesc alte înțelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Cumpărător și Comerciant, referitoare la subiectul prezentului contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă semnata de ambele parți.

FORTĂ MAJORĂ

Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de situație este datorată unui eveniment de forța majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.

LITIGII

Orice conflict apărut intre Comerciant și Cumpărător se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabila prin înțelegere intre cele doua parți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale.

MenuX