Întrebări și răspunsuri
Sunt toate produsele în stoc?
În stoc sunt produsele pentru care menționăm expedierea în 24 de ore. Restul produselor expediem în 84 de ore. Aceste produse sunt în magazinele noastre externe. Aici există riscul că se epuizează stocul. Produsele cu disponibilitate între 16 și 25 de zile sunt la producători și aici există riscul că stocul se va epuiza.
La îmbrăcăminte lipsește mărimea mea cerută.
Pentru că avem totul disponibil imediat și oferim doar o cantitate limitată la fiecare mărime, vă recomandăm, dacă sunteți cu adevărat interesat, să cumpărați cât mai repede posibil, a doua zi stocul deja poate fi epuizat.
Cum se spală și întreține îmbrăcămintea achiziționată?
Merită să urmați instrucțiunile producătorului. De asemenea, veți găsi informații de întreținere pe eticheta produsului. Din proprie experiență, vă recomandăm să spălați produsele pe dos și manual, să nu le puneți în mașina de spălat.
Când mi se va livra coletul??
Depinde de viteza firmei de curierat. Livrarea durează de obicei 1 - 2 zile.
Toate produsele pe care le oferiți sunt originale?
Da, toate produsele sunt originale cu licență. Toate informațiile despre autenticitate sunt date pe ambalaj sau pe eticheta îmbrăcămintei.
Pot ridica produsele personal direct din magazin?
Nu puteți ridica produsele personal, doar online.
Cum pot plati?
Puteți plăti în avans în contul nostru, care vă va ajunge imediat după comandă. Sau plătiți online prin gateway-ul de plată GoPay. Plata se poate realiza și la primirea coletului.
Cum să alegeți cel mai bine mărimea?
Puteți selecta ghidul de mărimi din meniul principal. Ghidul de mărimi este și direct în detaliul produsului pentru fiecare articol. Dacă nu știți ce mărime să alegeți, ne sunați și cum mare plăcere vă ajutăm și vom măsura produsul manual.
Livrați și sâmbăta?
Da, dar trebuie să ne anunțați că doriți livrarea sâmbătă. Livrăm expres prin Poșta. Cu toate acestea, taxa de livrare este mai scumpă în acest caz.
Cât timp am pentru a returna coletul?
Puteți returna coletul în termen de 30 de zile de la livrare.
Ce ar trebui să fac dacă am primit produs deteriorat?
Verificați produsul direct în fața curierului sau la sediu de unde ridicați coletul. Faceți întotdeauna așa dacă produsele sunt fragile sau dacă pachetul este evident deteriorat. Nu uitați să scrieți imediat un raport de reclamație. După aceea contactați-ne prin e-mail sau telefon.